гривні грн
viber  telegram.png  

Режим роботи менеджерів:
ПН - ПТ: с 9:00 до 20:00
СБ - НД: с 10:00 до 18:00

Каталог товарів

Дропшиппінг від Ялинки Дроп

  

   Запрошуємо до співпраці партнерів (інтернет-магазини і продавців на маркетплейсах і в соціальних мережах) для роботи за схемою «дропшиппінг» (продаж за гуртовою ціною від 1 одиниці з відправкою замовлення зі складу заводу безпосередньо вашому клієнту)


   Як працює схема дропшиппінг ?!
дропшиппинг

 
Як стати партнером по дропшиппінгу?
 
   Достатньо написати в зручний для Вас месенджер, або зателефонувати за вказаними номерами:
(натиснувши на піктограму месенджера відкриється чат з менеджером)
+38 (098) 96-44-754  
+38 (050) 800-76-10
   у повідомленні необхідно вказати посилання на джерела продажів (посилання на особистий торговий сайт, інтернет-магазин, групу в соцмережах, торговий профіль на інших інтернет-ресурсах).
Якщо від Вас надійшло замовлення без зазначення джерела продажів - замовлення буде розцінено як роздрібне і не буде оброблено.
Працюємо тільки з уже діючими продавцями, які мають досвід в інтернет-торгівлі.
Навчання торгівлі в мережі інтернет, рекомендації щодо можливих каналів продажів не надаємо.
 
Інформаційна база:
 
   Ми надаємо Вам всю необхідну для роботи інформацію:
- прайс з технічними характеристиками товару (вага фактична та об'ємна, вид та габарити пакування, довжина голок та гілочок готового виробу, діаметр нижнього ярусу, орієнтовна вартість доставки новою поштою за умови повної оплати)
- каталожні фото реального товару у студійній якості (у кількох варіантах оформлення)
- повну інформацію про умови співпраці (замовлення, оплату, доставку)
- вивантажувальний файл формату XML/YML для Ваших особистих сайтів та інтернет-сайтів на маркетплейсах (Prom, Rozetka та ін.)
   * за допомогою вивантажувального файлу Ви зможете додати в автоматичному режимі асортимент товарів без логотипу компанії, так само ми надамо Вам посилання для оновлення фіду даних щодо наявності.
- надаємо інформаційну підтримку в зручному Вам месенджері (у міру завантаженості менеджерів)
   * вся інформація крім прайсу надається тільки після реєстрації Вас в якості дропшиппера.
 
"Креативи":
 
    Ми надаємо Вам стандартні каталожні студійні фото реального товару, зроблені професійним фотографом. Висока якість фото дозволяє розглянути товар у деталях. На основі цих фото Ви можете створювати свої індивідуальні картки товару, рекламні банери тощо. за допомогою фоторедакторів, таких як Photoshop.
Якщо Ви хочете мати свій унікальний контент і залучити більше клієнтів - Ви можете відзняти наш товар самостійно, замовивши у нас самі ходові позиції.
 
Партнерські ціни:
 
  На сайті вказані єдині партнерські ціни – вони поширюються як на співпрацю за схемою дропшипінгу, так і на гуртові замовлення.
 
Формування роздрібного прайсу:
 
 При формуванні роздрібного прайсу ми не ставимо перед партнерами обов'язкових обмежень. Створювати свій роздрібний прайс Ви можете з урахуванням Ваших витрат на утримання сайту, комісій маркетплейсів, витрат на рекламу, бажаного прибутку.
Ознайомитися з мінімальними рекомендованими роздрібними цінами на нашу продукцію Ви можете на наших роздрібних сайтах:
 
Актуальність наявності (складські залишки):
 
   Актуалізація залишків на складі відбувається згідно з графіком (4 рази на добу)
- з 08:00 до 09:00
- з 13:00 до 14:00
- з 18:00 до 19:00
- з 22:00 до 23:00
 
Як робити замовлення?
 
  Тільки після присвоєння статусу дропшиппера Ви можете оформляти замовлення на нашому сайті.
У замовленні необхідно вказати дані клієнта (отримувача):
1. Прізвище та Ім'я (повністю без скорочень)
2. Номер телефону у форматі +380YY-XXX-XX-XX
3. Місто і область (обов'язково)
4. Номер відділення Нової пошти (відповідно до даних з картки товару - до 30 кг або ж вантажна) або адреса доставки.
5. Зазначити інформацію про оплату - повна оплата або накладений платіж (сума).
6. У разі накладеного платежу, що перевищує закупівельну вартість, зазначити номер картки для виплати Вашої націнки.
 
Обробка замовлення:
 
  Замовленням, створеним в особистому кабінеті присвоюється статус «Новий».
Замовлення приймаються менеджерами компанії в порядку черговості, в робочий час (статус замовлення змінюється на «Прийнятий»)
Перед відвантаженням товар маркується номерами ТТН, створеними нашими менеджерами (статус замовлення змінюється на «Передано службі доставки»). Номер ТТН можна буде побачити у Вашому замовленні в віконці даних клієнта.
 
   Можливі відправки за Вашими ТТН, для цього необхідно:
- повністю оплатити замовлення
- створити накладну від Вашого імені з відправкою з м. Коломия Івано-Франківської області склад НП № 1
- заповнити всі поля відповідно до технічних характеристик - вага фактична, габарити коробки (вказані в прайсі або у картці товару)
- правильно вибрати відділення отримувача (вказано в картці товару на кожен вид і висоту ялинки)
   * при неправильному виборі відділення посилка автоматично направляється на склад № 1 у населеному пункті одержувача.
- в описі товару в накладній необхідно зазначати найменування товару (наприклад "Президентська блакитна 2,3 м")
- у полі «Дані клієнта» вказати створений Вами номер ТТН та посилання на готову накладну в електронному варіанті (для цього відкриваємо меню «Друк» у Вашому особистому кабінеті Нової пошти, обираємо «Маркування 100*100 типу "зебра", "PDF" та натискаєте «Зберегти»)
   * надіслати електронну накладну Ви так само можете своєму менеджеру в будь-який зручний для Вас месенджер.
 
 
Відправка замовлень:
 
   Відправка здійснюється зі складу фабрики безпосередньо на клієнта в строк від 1 до 4 робочих днів наступних за датою замовлення (в порядку черговості замовлень).
 
  • Доставка Новою поштою: відділення або адресна
   Доставка товару здійснюється по всій території України, крім тимчасово окупованих територій Донецької, Луганської, Херсонської, Запорозької, Харківської областей та Автономної Республіки Крим. (Краще уточнити у клієнта чи працює в його населеному пункті Нова Пошта)    
   Вартість доставки товару оплачує покупець при отриманні відповідно до тарифів Нової Пошти.
   Для дропшипперів - відправка клієнту здійснюється безпосередньо зі складу фабрики, оформлення йде від приватної особи, без зазначення даних компанії.
   Замовлення відвантажені за схемою дропшиппінг не комплектуються видатковими накладними на товар, а так само іншими бухгалтерськими документами.
   Бухгалтерськими документами та сертифікатами супроводжуються ЛИШЕ гуртові замовлення.
 
Умови роботи з накладеним платежем:
 
   1. Накладений платіж за передоплатою.
Ви приймаєте від клієнта передоплату в у встановленому Вами розмірі (рекомендуємо - рівній Вашій націнці). Прийом передоплат від Ваших клієнтів тільки за Вашими реквізитами. У разі, якщо клієнт не забирає посилку з пошти, прийнята від нього передоплата йде на покриття транспортних витрат з доставки товару в обидва боки.
   2. Накладений платіж без передоплати.
На Ваш розсуд, Ви можете працювати без передоплат, вказуючи в сумі накладеного платежу повну вартість товару відповідно до Вашого прайсу. Однак даний варіант має свої ризики - у разі, якщо клієнт не забирає посилку з пошти - транспортні витрати з доставки товару в обидва боки лягають на Дропшиппера. Тим самим Вам доведеться покривати ці витрати зі своїх особистих коштів.
   Нагадуємо, що при доставці товару накладеним платежем, крім вартості доставки, клієнт додатково повинен буде сплатити послуги Нової Пошти пов'язані з накладеним платежем - 20 грн + 2% від суми накладеного платежу.
 
Як отримати виплату, якщо замовлення було накладеним платежем?
 
   Достатньо при оформленні замовлення в полі «Дані клієнта» вказати реквізити картки для виплати (гривнева картка будь-якого національного банку), або ж приймати передоплату від клієнта відповідно до розміру Вашої націнки на партнерський прайс, тим самим залишаючи свій чистий заробіток собі.
   Виплати за накладеними платежами, що перевищують закупівельну вартість здійснюються 2 рази на місяць - 15 числа та в останній день місяця (лише за замовленнями зі статусом «Виконано», тобто отримано клієнтом). При необхідності отримати виплату можна за запитом (необхідно написати Вашому менеджеру про необхідність виведення коштів)
   * виведення коштів поза графіком платежів доступне для партнерів з регулярними замовленнями (виплати на вимогу поза графіком за одиничними замовленнями не здійснюються).
 
Обмін, Повернення, Гарантія:
 
   Обмін і повернення можливий у разі виробничого браку, за актом складеним у відділенні Нової Пошти. Огляд товару при отриманні обов'язковий. У разі обміну бракованого товару, необхідний товар відповідної якості буде надісланий покупцеві в найкоротші терміни.
   Повернення та обмін товару належної якості можливий при повній оплаті клієнтом транспортних витрат в обидві сторони.
Гарантією якості є Державний сертифікат якості на продукцію, що випускається. При дотриманні правил експлуатації та зберігання, деформація та поламка товару виключена.
 
ОСЬ ДЕЯКІ ПЕРЕВАГИ СПІВПРАЦІ З НАМИ:
 
   1. Наші ялинки привертають увагу і продають себе самі.

   2. Широка розмірна сітка виробів, яка задовольнить будь-який запит.

   3. Мінімальні терміни поставки, ялинки виробляються в Україні.

   4. Ви купуєте у виробника без посередників і отримуєте кращу ціну.

   5. Товар сертифікований, гіпоалергенний, пожежностійкий, не має запаху.

   6. Ялинки практично не можливо відрізнити від справжньої живої ялинки, завдяки інноваційній технології лиття.

 

Всі наші ялинки пожежобезпечні, захищені від випадкових загорянь. Ялинки не токсичні і не мають запаху.
З року в рік будуть радувати Ваших клієнтів і їх близьких. Не потребують особливого догляду, довговічні і практичні.
Наші ялинки вироблені в Україні та мають сертифікати, що підтверджують їх екологічність і якість.
Купуючи штучну ялинку сьогодні, Ви та ваш клієнт рятуєте життя одному дереву щороку + 1 до карми!